torsdag 19 januari 2012

Kungahuset är fett intressant..

Då var man här igen.

Bara så ni vet är nu alla brev utdelade.. (För er som följer min blogg slaviskt..) Så nu kommer min fritid gå tillbaka till det normala. Vilket betyder mer soffhäng än vad som anses vara hälsosamt, men också mer träning än vad som anses vara hälsosamt. Så jag räknar med att jag hamnar på plus minus noll där..

Nu till något ganska dagsfärskt! Kungahuset! Vem fan bryr sig om vad som händer där? Låt Kungen ha lite kul med strippor och sexa upp sin granne lite då och då.. Jag har noll koll på vad som händer där, men detta är hur jag har uppfattat situationen som.. Seriöst, Karl den II af Gustavsson Mr Vasa of Sweden är den enda svensken som faktiskt kan göra vad han vill, utan några som helst konsekvenser! Skjuter han en taxichaufför i pannan så åker han inte ens dit för det, han slipper till och med betala.. Men som sagt, mina kunskaper om den svenska kungligheten är väldigt begränsad, så detta kan vara saker jag bara har hittat på.. Det är sånt jag gör, skapar mina egna sanningar.. Lever i en bubbla..

Och ja, prinsessan är på tjocken.. Grattis antar jag? Igår lirade P2, eller någon annan skit-station "kungabarnets egna vaggvisa".. Vad fan är det med Sverige och denna hysteri? Lägg ner liksom..

Som ni säkert kan lista ut så hatar jag "Hey Barberibr..barara gänget", men deras parodi är ta mig fan kunglig! (ordvits-bonus på den?) Antar att all min kunskap kring hovet är grundad av dessa så kallade komiker. Så ni förstår om min världsbild är något vriden..

Nu ska jag äta Eldorado hamburgare ( som faktiskt inte är så goda som man kan tro) och kolla på den bästa formen av TV-underhållning! Feta människor som gråter sönder efter dom har sprungit 50 meter, genialiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar